FANDOM

Zombeh Nation - halloween'owy odcinek Eddsworld. Występują Edd, Tom, Matt oraz Tord.

OpisEdytuj

Matt podróżuje metrem. Kiedy chce wysiąść, nagle atakuje go zombie. Bohater obrania się, jednak odkrywa, że ma do czynienia w prawdziwą plagą zombie. Na szczęście udaje mu się wyjść z sytuacji bez ran, jednak kiedy chce wyjść z dworca, okazuje się, że wyjście z niego jest zamknięte.

Matt dzwoni do domu swoich przyjaciół, żeby mu pomogli. Początkowo nie chcą przyjąć propozycji, jednak ostatecznie ją przymują, gdyż Matt ma przy sobie kilka puszek coli.

Na zewnątrz okazuje się, że tam również trwa inwazja zombie. Jako swój "zamek obronny" trójka chłopaków wybiera stary, dziurawy dom. Skutki tej decyzji widać już po 10 minutach. Ostatecznie chłopaki chronią się w łazience.

Wracamy do Matt'a. Ten ukrywa się przed zombie w sklepie z gazetami. Zdaje sobie sprawę, że aby przetrwać inwazję musi znaleźć sobie jakąś broń. Wybiera mopa. Dzięki temu odkrył dwie zalety tego przedmiotu:

  1. Można nią zabić zombie
  2. Można nią zmyć ślady krwi po nich.

Tymczasem pozostała trójka nadal tkwi w łazience. Próbują wymyślić plan, który da im przewagę nad wrogami. Ostatecznie robią z wanny pojazd, którym uciekają wrogom, jednak zaliczają kraksę ze znakiem.

Edd, Tom i Tord docierają do Matt'a. Zastanawiają się nad sposobem otworzenia bramy, Edd i Tord chcą rzucić na nią Tom'a, natomiast zainteresowany proponuje naciśnięcie przycisku obok bramy. W życie wkraca ten mniej normalny pomysł. Po wyważeniu bramy Edd rzuca się na Matt'a z powodu coli.

Niestety, bohater nie ma czasu się nią nacieszyć, gdyż nadchodzi kolejna fala zombie. Cała potyczka kończy się spaleniem metra i wydostaniem się bohaterów na zewnątrz. Cali we krwi zauważają, że w pobliżu leci helikopter. Na ich nieszczęście piloci biorą ich za zombie i zaczynają do nich strzelać.

WideoEdytuj

Zombeh Nation - polskie napisy06:51

Zombeh Nation - polskie napisy

Zombeh Nation (ENG + PL SUB)

Obok znajduje się oryginał + napisy PL.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki