FANDOM

Tori
Zombie tori
Imię Tori
Płeć Kobieta
Debiut Fun Dead
Tori jest żeńską wersją Torda. Pochodzi ona z innego wymiaru i pojawia się w odcinku Fun Dead i Mirror Mirror.

Wygląd Edytuj

W odcinku Fun Dead Edytuj

Tori posiadała tą samą fryzurę co Tord, ale dłuższą.i z tyłu miała małego koka spiętego gumką z czerwonymi koralikami. Tak jak jej męski odpowiednik ma czerwoną bluzę z kapturem, ale nosiła dodatkowo czarny płaszcz. Miał on odwrócone serduszko na dekolcie. kieszenie, dwie srebrne dziurki z boku przez które, przechodziła czerwona gumka i czerwone wykończenia które przypominały spódniczkę.

Zaprojektowany przez Sandre Rivas Edytuj

W tej wersji Tori miała najczęściej rozpuszczone włosy, a zamiast gumki miała kolczyki z czerwonymi koralikami. Nosiła czerwoną bluzę z kapturem pod którą znajdował się biały podkoszulek i czerwony sportowy biustonosz z napisem "Dudette" oraz czarne dżinsy i czarne trampki

Osobowość Edytuj

O osobowości Tori nie za wiele wiadomo, gdyż nigdy tak naprawdę nie pojawiła się w Eddsworld (nie licząc Fun Dead). Jednak jest wiadome, że jako żeńska wersja Torda, jest do niego podobna. Rysunki Sandry ujawniły, że ma ona morderczą nature i również uwielbia cygara.

Pojawienia Edytuj

  • Fun Dead
  • Mirror Mirror

Historia Edytuj

O historii Tori wiadomo tylko, że również dawniej mieszkała z Ell, Tamarą i Matildą pod jednym dachem, o czym świadczy zdjęcie z odcinka Mirror Mirror. Możliwe, że również wyprowadziła się by "spełniać marzenia w dużym mieście", tak jak Tord, a po jej wyprowadzce jej pokój prawdopodobnie przejęła Tamara. Nie jest też do końca jasne, jakie relacje miały. Niektórzy fani uważają, że tak jak Tom i Tord, dziewczyny się nienawidziły, zaś inni fani uważają, że na przekór od Toma i Torda się przyjaźniły. Podczas wydarzeń z Fun Dead, Tori była w wymiarze Eddsworld, zamiast swoim czyli Ellsworld. Nie jest jasne jak się tam znalazła, jednak można podejrzewać, że przeszła przez inne lustro, ale cel tego był nieznany. Zaraz po pojawieniu się tam została prawdopodobnie ugryziona przez zombie w wyniku czego sama się nim stała, jednak w nieznany obecnie sposób, i tak wróciła potem do normalności i do swojego wymiaru, o czym świadczą rysunki Sandry Rivals. (Na nich Tori ma opatrunek na twarzy, a jak wiadomo Tord kiedy się wyprowadzał, nie miał opatrunku, a pojawił mu się dopiero kiedy wrócił w odcinku The End, co oznacza, że akcja tych rysunków dzieje się w okolicach The End, czyli po wydarzeniach z Fun Dead).

Jej obecny los jest nieznany.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Tumblr inline o3uxld3xz31ql8af3 250

Ranny Patrick przy automacie do gier. Fani spekulują, że to Tori zraniła Patricka, a następnie, jego krwią, namalowała znak czerwonej armii, z boku automatu.

  • Jej imię nie było kanoniczne tylko wymyślone przez fanów, ale Sandrze Rivals i ekipie Eddsworld, tak bardzo się spodobało, że zdecydowali, że będzie ona mieć tak na imię.
  • W odcinku Fun Dead, na automacie do gier obok którego leżał ranny Patrick, był namalowany krwią (prawdopodobnie jego), znak czerwonej armii. To raczej mało prawdopodobne by Tord to zrobił w stosunku do swojego własnego żołnierza, więc fani spekulują, że to Tori była zombie, który zaatakował Patricka i to ona namalowała ten znak. Niektórzy też uważają, że to przez nią Paul stracił oko.