FANDOM

Tamara jest żeńską wersją Toma. Pochodzi ona z innego wymiaru i po raz pierwszy pojawia się w odcinku Mirror Mirror.

1-0

Tomara w odcinku Mirror Mirror

Wygląd Edytuj

Tamara posiada tą samą fryzurę co Tom, ale spiętą w kucyk niebieską gumką i podczas kiedy Tomowi sterczą całe włosy, Tamarze sterczy tylko kucyk, zaś grzywka jest w normalnym stanie i jest ona wyjątkowo długa. Tamara tak jak jej męski odpowiednik ma całkowicie czarne oczy, ale w przeciwieństwie do Toma ma również widoczny piercing w okolicach ucha i brwi. Nosi takie same ubrania co jej męski odpowiednik czyli, niebieską bluzę z kapturem i pod spodem szarą podkoszulkę, granatowe dzinsy i buty w szachownice

Eddsworld girls by paultervoorde-d66dq18

Rysunek zrobiony przez Paula Ter Voorde przedstawiający Ell, Tamarę i Matildę znacznie bardziej upiększone niż są w realu.

Eddsworld usa drawing for joe by paultervoorde-d7pqy9t

Rysunek zrobiony przez Paula Ter Voorde przedstawiający Ell, Tamarę i Matildę w wersji USA

Tumblr o48e0opm0l1r08scoo1 r1 1280

Rysunek zrobiony przez Sandre Rivals przedstawiający Ell, Tamarę, Matildę i "Tori"

Osobowość Edytuj

Tamara ma ogólnie taką samą osobowość jak Tom, ale z niewielkimi drobnostkami. Między innymi w przeciwieństwie do Toma nie lubi Smirnoff, tylko Smirnuff jak widać w odcinku Mirror Mirror. Łatwo się irytuje, co widać po tym jak zareagowała na długie powiedzenie słowa "dobrze", przez Matildę. Nie jest również zbyt inteligentna, co widać po tym jak kupiła pudełko z Dazeemem w środku, mimo ostrzeżeń od sprzedawcy. Była również nieco złośliwa, kiedy śmiała się z tego, że Dazeem był zamknięty w pudełku. Posiada też misia o nazwie "Tamee bear" oraz gitarę o imieniu "Simon".

Pojawienia Edytuj

  • Mirror Mirror

Historia Edytuj

W serialu Eddsworld, Tamara pojawiła się po raz pierwszy i ostatni w odcinku Mirror Mirror. Żyje ona w innym wymiarze, który przez fanów został nazwany "Ellsworld", na przekór od Eddsworld. Tamara po raz pierwszy była widoczna zwracająca uwagę Matildzie, by nie mówiła jednego słowa za długo. Po wszystkim została zapytana przez Ell, co ma w pudełku i z nadzieją, że to pączki, zajrzała do środka co ją bardzo przeraziło. Po tym z pudełka wyszedł Dazeem i po jego przedstawieniu się, Tamara wyśmiała go, bo był zamknięty w pudełku. Kiedy zaczął je atakować, Tamara tak jak Matilda rzucała w nim wszystkim czym popadnie. Wtedy była ostatni raz widziana, jednak po tym jak Ell zabrała ze świata Eddsworld pączki, było słychać jak się cieszy. Po wszystkim Matt zniszczył lustro prawdopodobnie na zawsze zagradzając im wzajemną drogę do siebie.

Jej obecny los jest nieznany.

Ciekawostki Edytuj

  • Głos jej podkłada Chloe Dungate

Więcej z Fandomu

Losowa wiki