FANDOM

Space Face
Spaceface1
Animacja Edd Gould

Paul Ter Voorde

Scenariusz Edd Gould

Tom Ridgewell

Obsada Edd Gould

Tom Ridgewell

Matt Hargreaves

Tim Hautekiet

Muzyka Yoav Landau
Poprzedni odcinek Hammer & Fail Part 2
Następny odcinek Date Night (premiera przed drugą częścią)

The Snogre(chronologicznie)

Space Face to Eddisode Eddsworld'a podzielony na dwie części. Jest to pierwszy odcinek który został przesłany po śmierci autora Eddsworld Edd'a Gould'a, który zmarł 25 marca na wskutek leukemii. Part 1'szy został przesłany na YouTube 2 czerwca 2012 i na Newgrounds 7 czerwca. Part 2 został przesłany na YouTube 26 Listopada i nie został wydany na Newgrounds. Pełna wersja Space Face (połączone dwa odcinki) została przesłana na deviantART 2 stycznia 2013.

FabułaEdytuj

Część 1Edytuj

Tom i Edd piją napoje i przyglądają się Mattowi, wiedząc, że robi coś głupiego. Nagle zjawia się statek kosmiczny i porywa całą trójkę. Na pokładzie okazuje się, że obcy nie mają wrogich zamiarów. Zostają przywitani przez Komandora Baia. Kosmita oprowadza ich po statku i informuje, że jest najszybszy w tym sektorze. Pierwszym punktem zwiedzania jest magazyn w którym trzymają swoją zaawansowaną technologię. Po zobaczeniu takich rzeczy jak pistolet laserowy i normalizer udają się do pokoju pragnień - miejsce które pokazuje najbardziej pożądane rzeczy. W taki sposób Matt ogląda swoje oblicze na żywo, Edd tworzy wybrankę swoich marzeń a Tom niszczy święta po raz kolejny. Ostatnim punktem wycieczki jest mostek. Poznają najważniejszą rzecz w całym statku, która zapewnia jego funkcjonowanie- Zwierciadło Próżności. Komandor przybliża im historię w jaki sposób zagubili się w przestrzeni kosmicznej. Należą do najbardziej atrakcyjnej rasy w kosmosie i znaleźli sposób by zasilać urządzenia swoim pięknem. Po pewnym czasie zaniedbali się wystarczająco, aby stracić możliwość powrotu do domu. Od tego czasu tułają się po kosmosie i szukają równie próżnych istot co oni. Chłopcy zaczynają rozumieć czemu ich tu ściągnięto po zobaczeniu twarzy Matta wykoszonej w trawie.

Część 2Edytuj

W linku tutaj znajduje się kilka screenów, szkiców i zdjęć z tej części.

Opis - już wkrótce

TwórcyEdytuj

Lista osób pracujących przy Space Face Part 1:

Scenariusz: Edd Gould i Thomas Ridgewell

Animacja: Edd Gould i Paul Ter Voorde

Muzyka: Yoav "Living Toombstone" Landau i "Wooden Toaster"

Tła: "Mr. Weebl"

Głosy:

Edd: Edd Gould i Tim Hautekiet

Tom: Thomas Ridgewell

Matt: Matt Hargreaves

Komandor Bai: Jamie Spicer-Lewis

Ścigacz Słońca: UkinoJoe

Wstępna lista osób pracujących przy Space Face Part 2:

Scenariusz: Thomas Ridgewell

Animacja: Paul Ter Voorde

Muzyka: DanPugsleySound i LilDeuceDeuce

Głosy:

Edd: Tim Hautekiet

Tom: Thomas Ridgewell

Matt: Matt Hargreaves

LISTA ZOSTANIE ROZSZERZONA, KIEDY CZ.2 ZOSTANIE UPUBLICZNIONA

CiekawostkiEdytuj

Część 1Edytuj

  • W 2. minucie i 56. sekundzie filmu można zauważyć, że kiedy bohaterowie stoją przy drzwiach do mostka, to światło, które świeciło na Edd'a zgasło, co prawdopodobnie świadczy o tym, że w tym momencie filmu Edd Gould zmarł. Jednocześnie jeden z kosmitów miał brwi, które są charakterystyczne dla Paul'a Ter Voorde, który od momentu śmierci twórcy Eddsworld jest odpowiedzialny za animację.
  • W 3. minucie i 58. sekundzie filmu popełniono mały błąd - kosiarka, której Matt używał do wycięcia swojej twarzy na trawie jest zwrócona przodem do portretu, a powinna być zwrócona w drugą stronę, czyli przodem do płotu.

Część 2Edytuj

  • Kiedy Tom mamrocze, że jest pijany, ma na twarzy krew. Jednak kiedy mówi do Matt'a - krew znika. Natomiast kiedy potwierdza swoje słowa - ponownie jest zakrwawiony.
  • Kiedy Komandor Bai naciska przycisk na urządzeniu utylizacji śmieci, przy nim znajduje się jeszcze trzech obcych. Jednak kiedy wylatują w czarną otchłań kosmosu, widzimy jedynie Bai'a oraz dwóch obcych.
  • Kiedy statek pod koniec odcinka zatrzymuje się tuż nad skoszoną twarzą Matt'a można zauważyć, że nie ma już kosiarki.
  • Wszystkie wypisane powyżej błędy zostały poprawione w wersji wydanej na deviantART.

WideoEdytuj

Cz.1 (po lewej oryginał, po prawej dubbing pl)

Eddsworld Space Face Part 1 Dubbing PL Polish Dubbing04:19

Eddsworld Space Face Part 1 Dubbing PL Polish Dubbing

Space Face 1/2 (PL DUB)

Eddsworld - Space Face (Part 1)04:35

Eddsworld - Space Face (Part 1)

Space Face 1/2 (ENG)

Cz.2 '''(po lewej oryginał, po prawej dubbing pl)

Eddsworld - Space Face (Part 2)-105:33

Eddsworld - Space Face (Part 2)-1

Space Face 2/2 (ENG)

Space Face Part 2 (Dub PL)05:43

Space Face Part 2 (Dub PL)

Space Face Part 2 (Dub PL)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki