FANDOM

Moving Targets - odcinek Eddworld, który ukazał się w 2008 roku. W rolach głównych występują Edd, Tom, Matt oraz Tord.

FabułaEdytuj

W czasie gdy Tord i Matt oglądają telewizję, Tom przegląda ulotkę i zastanawia się gdzie przyjaciele w tym roku wyjadą na wakacje. Niestety po przeliczeniu pieniędzy Edd nie wie czy będzie ich stać na jakiekolwiek wczasy. Nagle w telewizji pojawia się reklama zachęcająca do wstąpienia do wojska. Bez głębszego zastanowienia ruszają do "Recruitment center". Podpisują umowę i od razu ruszają na szkolenie. Tam spotykają okrutnego Sgt. Hilarsona który chce zrobić z nich prawdziwych żołnierzy. I mimo że szkolenie trwało półtorej minuty, chłopacy i tak zdążyli urządzić pożądną rozrubę na strzelnicy postrzeliwując przy tym innego rekruta. Widząc jak posługują się bronią Sgt. Hilarson jest dumny z chłopaków. Zostają oni wysłani na misję helikopterem, ale zaczynają wątpić czy tak krótkie szkolenie wystarczy aby dać sobie radę z zadaniem. Edd zagrzewa ich do walki, lecz przez przypadek naciska przycisk co powoduje otwarcie włazu. Cała czwórka wypadła z pojazdu i gdyby nie Tord który zamiast spadochronu miał plecak odrzutowy, wszyscy szczęśliwie by wylądowali. Po tym, jak ich spadochrony zostały spalone spadają do bazy wroga. Nikt ich nie zauważa a oni wręcz przeciwnie, widzą zaparkowany czołg. Wszyscy do niego wchodzą, lecz w środku jest tak ciemno, że nie widzą co robią. Przez przypadek wjeżdzają w samo centrum bazy wroga i nieświadomie niszczą wszystko dookoła. Odcinek kończy się wybuchem bazy i rozmową z sierżantem.

CiekawostkiEdytuj

To jest ostatni odcinek, w którym Tord Larsson udziela głosu swojemu bohaterowi o tym samym imieniu (bohater opuścił Eddsworld bez słowa na początku następnego odcinka).

WideoEdytuj

Poniżej znajduje oryginał (po angielsku), ale zawiera również napisy po polsku. Jeśli się nie włączą automatycznie, kliknij w "napisy" znajdujący się na dole po prawej stronie (pomiędzy dymkiem, a zębatką)

Moving Targets07:42

Moving Targets

Moving Targets (ENG + PL SUB)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki