FANDOM

MovieMarkers
Tom myśli
Pora wymyślić film...
Animacja Edd Gould
Scenariusz Edd Gould

Tom Ridgewell

Obsada Edd Gould

Tom Ridgewell

Matt Hargreaves

Muzyka SonicSight

Kevin Macleod

Molotov Cocktail Party

Bing

Sam the Musical

Data wydania 20.04.2009 r.
Poprzedni odcinek Zanta Claws II
Następny odcinek Climate Change
MovieMakers - odcinek Eddsworld stworzony w 2009 roku. W rolach głównych występują Edd, Tom oraz Matt.
'

OpisEdytuj

Tom zauważa kamerę w sklepie i ją kupuje. Okazuje się, że wydał na nią wszystkie oszczędności, które były zbierane przez jego oraz przyjaciół. Tom przekonuje, że dzięki tej kamerze będą bogaci i sławni. Bohaterowie nagrywają film, w którym Matt uderza z całej siły automat, żeby dostać darmowego batonika. Udało mu się, ale chwilę później automat na niego upada. Film ląduje na YouTube. Niestety, film nie zdobywa sławy, a co za tym idzie - kasy. Cała trójka postanawia zrobić profesjonalny film. Każdy był odpowiedzialny za coś innego:

  • Edd - scenografia
  • Tom - scenariusz
  • Matt - efekty specjalne
  • but (?!) - znalezienie gwiazd

Tom zaczyna wymyślać fabuły do filmów, lecz za każdym razem do fabuły wkraczają kosmiczne koty, więc ostatecznie zdecydowano, że to o nich nakręcą film.

Niedługo później odbył się casting na gwiazdę do filmu. But wybrał Laurel (dziewczynę), ale tylko dlatego, że zakochał się... w jej butach! Po castingu zaczęto nagrywanie filmu oraz jego montaż. Po zakończeniu prac "Space Cats" jest gotowy. Zanim dochodzi do premiery Lauren dostaje butem w głowę i przez to nie zobaczyła efektu pracy całej ekipy.

Kiedy film dobiegł końca (trwał bardzo długo) wszyscy byli zadowoleni z efektu końcowego. Tom stwierdził, że "nawet jak innym się nie spodoba, to nie koniec świata". Okazuje się, że bohater wykrakał słowa i rzeczywiście dochodzi do końca świata po zakończeniu projekcji w kinie.

Po napisach końcowych Edd zobaczył, że but... randkuje z bucikami.

WideoEdytuj

Po lewej stronie znajduje się oryginał (po angielsku), ale zawiera również napisy po polsku. Jeśli się nie pojawią, naciśnij przycisk "Napisy" znajdujący się w pasku po prawej stronie (pomiędzy dymkiem, a zębatką). Po prawej stronie zaś polski dubbing do tego samego odcinka.

MovieMakers09:01

MovieMakers

MovieMakers (ENG + PL SUB)

Movie Makers (Dub PL)09:31

Movie Makers (Dub PL)

Movie Makers (Dub PL)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki