FANDOM

Mirror Mirror jest odcinkiem Eddsworld opublikowanym w piątek 28 sierpnia 2015 r. Jest to jedyny odcinek Eddworld, który nie został z animowany przez Paula Ter Voorde, tylko przez Sandrę Rivals.

1

Ell w odcinku Mirror Mirror

1-0

Tamara w odcinku Mirror Mirror

1-1

Matilda w odcinku Mirror Mirror

Zombie tori

Żeńska wersja Torda w odcinku Fun Dead

Female Hellucard

Żeńska wersja Hellucarda w odcinku Mirror Mirror

Fem!Eduardo

Zdjęcie żeńskiej wersji Eduarda w odcinku Mirror Mirror

The female band by missskeletrina2-d5wff5m

Przykładowy fan art z żeńskimi wersjami Eduarda, Jona i Marka

Tumblr o8eqteEt5q1ukfiy1o1 500

Przykładowy fan art z żeńską wersją Torda, Paula i Patricka

Fabuła Edytuj

Odcinek zaczyna się od tego, jak Edd, Tom i Matt, wracają do domu z zakupów w magicznym sklepie (w którym według fanów sprzedawczynią była niejaka "Betty Black"). Edd kupił miecz, Tom kupił pudełko, a Matt kupił lustro. Przez lustro wchodzimy do wszechświata, gdzie chłopaki są dziewczynami, a dziewczyny są chłopakami. Ell - żeńska wersja Edda, Tamara - żeńska wersja Toma i Matilda - żeńska wersja Matta, również wróciły z zakupów w magicznym sklepie, gdzie Tamara kupiła darmowe pudełko od sprzedawcy imieniem "Barry Black". Ostrzega on dziewczynę, że pudełko jest przeklęte, ale Tamarę to nie obchodzi i kompletnie nieświadoma zabiera pudełko do domu.

Kiedy dziewczyny wracają do domu, Tamara jest ciekawa, czy pudełko, które przyniosła, zawiera pączki. Kiedy je otwiera uwalnia Demona o imieniu Dazeem. Dziewczyny rozmawiają z nim, czym go irytują, przez co ten zaczyna je atakować. Tamara i Matilda rzucają w niego czym popadnie, ale Ell wpada na pomysł, aby rzucić mieczem w Dazeema, co po chwili robi i pokonuje go, jednak miecz odlatuje w stronę Matildy i przelatuje przez lustro.

Tymczasem Edd, Tom i Matt siedzą na kanapie, jędzą pączki z pudełka Toma w którym na szczęście nie było demona. Nagle miecz Ell wylatuje z lustra i wbija się w pudełko z pączkami, czym bardzo wystraszył chłopaków. Ell wraca po miecz, przypadkiem biorąc pudełko z pączkami ze sobą. Matt będąc sparaliżowany ze strachu upuszcza lustro, prawdopodobnie na zawsze zagradzając im wzajemną drogę do siebie.

Postacie Edytuj

  • Tim Hautekiet jako Edd i Dazeem
  • Tom Ridgewell jako Tom
  • Matt Hargreaves jako Matt
  • Vicky Gould jako Ell
  • Chloe Dungate jako Tamara
  • Alice Ann Stacy jako Matilda
  • Eddie Bowley jako Barry Black

Żeńskie wersje Edytuj

W odcinku Mirror Mirror pojawiają się po raz pierwszy Ell, Tamara i Matilda - żeńskie wersje Edda, Toma i Matt. to zainspirowało fanów to odszukania easter eggów z innymi żeńskimi postaciami i także do wymyślenia innych. Jedynym wyjątkiem jest Dazeem który nie ma żeńskiej odpowiedniczki.

Kanoniczne Edytuj

Są to żeńskie wersje pojawiające się w odcinku Mirror Mirror i ze znanym imieniem.

Ell - żeńska wersja Edda. Ma ciemnobrązowe włosy, spięte u dołu zieloną gumką w kucyka. Ubiera się w białą podkoszulkę z napisem "Smeg Head" i na to założoną zieloną bluzę z kapturem. Ma też beżowe dzinsy i zielone trampki. W przeciwieństwie do Edda nie lubi Coca-Coli, tylko Cherry-Coke.

Tamara - żeńska wersja Toma. Ma jasnobrązowe włosy, spięte u góry niebieską gumką w sterczącego kucyka. Ma bardzo duże zupełnie czarne oczy i nosi kolczyka w prawej brwi i prawym uchu. Ubiera się w szarą podkoszulkę z twarzą z postaci "adsfmovie" i z napisem "Stay Safe" oraz na to założoną niebieską bluzę z kapturem. Ma też granatowe dzinsy i trampki w szachownicę. W przeciwieństwie do Toma nie lubi Smirnoffu, tylko Smirnuff.

Matilda - żeńska wersja Matta. Ma rude włosy, rozpuszczone z fioletową kokardą związaną dookoła głowy. Ubiera się w czarną podkoszulkę z napisem "I <3 Me" i na to założoną fioletową bluzę z kapturem, ale zwykle podciąga rękawy. Ma też turkusowy płaszcz z krótkim rękawem, błękitne dzinsy i czarne trampki. W przeciwieństwie do Matta nie zależy jej najbardziej na sobie, tylko na swoich rzeczach.

Kanoniczne ale bez imienia Edytuj

Są to żeńskie wersje pojawiające się w odcinku Mirror Mirror, ale z fanowskimi imionami imieniem.

Żeńska wersja Hellucarda - często nazywana "Dominica", pojawia się w tle, kiedy Tamara kupuje pudełko. Ma jasnobrązowe włosy, a ubiera się w czarną koszulkę z czaszką, niebieskie dzinsy i czerwone trampki. Prawdopodobnie tak jak jej odpowiednik, mówi do Ell "Hej Ell" za każdym razem gdy ją widzi.

Żeńska wersja Torda - często nazywana "Tori", pojawia się na zdjęciu z Matildą w tle kiedy Dazeem wychodzi z pudełka, a wcześniej w odcinku Fun Dead. Ma brązowe włosy, rozpuszczone ale czasami spięte w koka, gumką z czerwonymi koralikami i takie same kolczyki. Ubiera się w białą podkoszulkę i czerwoną bluzę z kapturem. Pod spodem ma także sportowy biustonosz koloru czerwonego i z napisem "Dudette". Ma też czarne dzinsy i czarne trampki. W odcinku Fun Dead miała także czarny płaszcz. Również w czasie The End miała taki sam opatrunek na twarzy co Tord.

Żeńska wersja Eduarda - pojawia się na zdjęciu przyczepionym do tarczy do rzutek, kiedy Ell chowa się przed Dazeemem. Ma ciemno brązowe włosy spięte w kucyka u dołu, tak jak u Ell. Widać też ciemnozielony kołnierzyk. Można więc podejrzewać, że również nosi ciemnozieloną koszulę z długim rękawem, beżowe spodnie i zielone trampki. Tarcza z rzutkami sugeruje, że Ell również za nią nie przepada.

Niekanoniczne Edytuj

Są to żeńskie wersje niepojawiające się w odcinku, tylko wymyślone przez fanów.

Żeńska wersja Jona - najczęściej jest wyobrażana z jasnobrązowymi włosami, spiętymi w kucyka u góry, tak jak u Tamary i z bardzo małymi, zupełnie czarnymi oczami. Ubiera się w niebieską koszulę z długim rękawem, granatowe spodnie i trampki w szachownicę. Prawdopodobnie z charakteru byłaby przeciwieństwem Tamary.

Żeńska wersja Marka - najczęściej jest wyobrażana z jasnymi blond włosami, związanymi fioletową kokardą, tak jak u Matildy. Ubiera się w fioletowy golf z długim rękawem, ale tak jak Matilda zwykle je podciąga. Ma także błękitne spodnie i czarne trampki. Prawdopodobnie z charakteru byłaby przeciwieństwem Matildy.

Żeńska wersja Paula - często nazywana "Paula". Co ciekawe tam gdzie w Eddsworld są zdjęcia Paula, w Ellsworld są zdjęcia Sandry Rivals czyli animatorki odcinka Mirror Mirror, jednak nie jest ona jego żeńską odpowiedniczką.

Żeńska wersja Patricia - często nazywana "Patricia". Najczęściej jest wyobrażana z brązowymi włosami, rozpuszczonymi bądź spiętymi. Zwykle jest u boku żeńskiej wersji Paula, tak jak Patrick u boku Paula.