FANDOM

Mirror Mirror jest odcinkiem Eddsworld opublikowanym w piątek 28 sierpnia 2015 r. Jest to jedyny odcinek Eddworld, który nie został z animowany przez Paula Ter Voorde, tylko przez Sandrę Rivals.

1

Ell w odcinku Mirror Mirror

1-0

Tamara w odcinku Mirror Mirror

1-1

Matilda w odcinku Mirror Mirror

Zombie tori

"Tori" w odcinku Fun Dead

Female Hellucard

"Dominica (Hellucard)" w odcinku Mirror Mirror

Fem!Eduardo

Zdjęcie "Eleny" w odcinku Mirror Mirror

The female band by missskeletrina2-d5wff5m

Przykładowy fan art z Eleną, Jennifer i Marceliną

Tumblr o8eqteEt5q1ukfiy1o1 500

Przykładowy fan art z Tori, Paulą i Patricią

Fabuła Edytuj

Odcinek zaczyna się od tego, jak Edd, Tom i Matt, wracają do domu z zakupów w magicznym sklepie (w którym według fanów sprzedawczynią była niejaka "Betty Black"). Edd kupił miecz, Tom kupił pudełko, a Matt kupił lustro. Przez lustro wchodzimy do wszechświata, gdzie chłopaki są dziewczynami, a dziewczyny są chłopakami. Ell - żeńska wersja Edda, Tamara - żeńska wersja Toma i Matilda - żeńska wersja Matta, również wróciły z zakupów w magicznym sklepie, gdzie Tamara kupiła darmowe pudełko od sprzedawcy imieniem "Barry Black". Ostrzega on dziewczynę, że pudełko jest przeklęte, ale Tamarę to nie obchodzi i kompletnie nieświadoma zabiera pudełko do domu.

Kiedy dziewczyny wracają do domu, Tamara jest ciekawa, czy pudełko, które przyniosła, zawiera pączki. Kiedy je otwiera uwalnia Demona o imieniu Dazeem. Dziewczyny rozmawiają z nim, czym go irytują, przez co ten zaczyna je atakować. Tamara i Matilda rzucają w niego czym popadnie, ale Ell wpada na pomysł, aby rzucić nim w Dazeema, co po chwili robi i pokonuje go, jednak miecz odlatuje w stronę Matildy i przelatuje przez lustro.

Tymczasem Edd, Tom i Matt siedzą na kanapie, jędzą pączki z pudełka Toma w którym na szczęście nie było demona. Nagle miecz Ell wylatuje z lustra i wbija się w pudełko z pączkami, czym bardzo wystraszył chłopaków. Ell wraca po miecz, przypadkiem biorąc pudełko z pączkami ze sobą. Matt będąc sparaliżowany ze strachu upuszcza lustro, prawdopodobnie na zawsze zagradzając im wzajemną drogę do siebie.

Postacie Edytuj

  • Tim Hautekiet jako Edd i Dazeem
  • Tom Ridgewell jako Tom
  • Matt Hargreaves jako Matt
  • Vicky Gould jako Ell
  • Chloe Dungate jako Tamara
  • Alice Ann Stacy jako Matilda
  • Eddie Bowley jako Barry Black

Żeńskie wersje Edytuj

W odcinku Mirror Mirror pojawiają się po raz pierwszy Ell, Tamara i Matilda - żeńskie wersje Edda, Toma i Matt. to zainspirowało fanów to odszukania easter eggów z innymi żeńskimi postaciami i także do wymyślenia innych. Jedynym wyjątkiem jest Dazeem który nie ma żeńskiej odpowiedniczki.

Kanoniczne Edytuj

Są to żeńskie wersje pojawiające się w odcinku Mirror Mirror i ze znanym imieniem.

Ell - żeńska wersja Edda. Ma ciemnobrązowe włosy, spięte u dołu zieloną gumką w kucyka. Ubiera się w białą podkoszulkę z napisem "Smeg Head" i na to założoną zieloną bluzę z kapturem. Ma też beżowe dzinsy i zielone trampki. W przeciwieństwie do Edda nie lubi Coca-Coli, tylko Cherry-Coke.

Tamara - żeńska wersja Toma. Ma jasnobrązowe włosy, spięte u góry niebieską gumką w sterczącego kucyka. Ma bardzo duże zupełnie czarne oczy i nosi kolczyka w prawej brwi i prawym uchu. Ubiera się w szarą podkoszulkę z twarzą z postaci "adsfmovie" i z napisem "Stay Safe" oraz na to założoną niebieską bluzę z kapturem. Ma też granatowe dzinsy i trampki w szachownicę. W przeciwieństwie do Toma nie lubi Smirnoffu, tylko Smirnuff.

Matilda - żeńska wersja Matta. Ma rude włosy, rozpuszczone z fioletową kokardą związaną dookoła głowy. Ubiera się w czarną podkoszulkę z napisem "I <3 Me" i na to założoną fioletową bluzę z kapturem, ale zwykle podciąga rękawy. Ma też turkusowy płaszcz z krótkim rękawem, błękitne dzinsy i czarne trampki. W przeciwieństwie do Matta nie zależy jej najbardziej na sobie, tylko na swoich rzeczach.

Kanoniczne lecz z fanowskim imieniem Edytuj

Są to żeńskie wersje pojawiające się w odcinku Mirror Mirror, ale z fanowskimi imionami imieniem.

Dominica (Hellucard) - żeńska wersja Dominica (Hellucarda). Pojawia się w tle kiedy Tamara kupuje pudełko. Ma jasnobrązowe rozpuszczone włosy. Ubiera się w czarną koszulkę z czaszką, niebieskie dzinsy i czerwone trampki. Prawdopodobnie tak jak jej odpowiednik, mówi do Ell "Hej Ell" za każdym razem gdy ją widzi.

Tori - żeńska wersja Torda. Pojawia się na zdjęciu z Matildą w tle kiedy Dazeem wychodzi z pudełka, a wcześniej w odcinku Fun Dead. Ma brązowe włosy, rozpuszczone ale czasami spięte w koka, gumką z czerwonymi koralikami i takie same kolczyki. Ubiera się w białą podkoszulkę i czerwoną bluzę z kapturem. Pod spodem ma także sportowy biustonosz koloru czerwonego i z napisem "Dudette". Ma też czarne dzinsy i czarne trampki. W odcinku Fun Dead miała także czarny płaszcz. Również w czasie The End miała taki sam opatrunek na twarzy co Tord.

Elena - żeńska wersja Eduarda. Pojawia się na zdjęciu przyczepionym do tarczy do rzutek, kiedy Ell chowa się przed Dazeemem. Ma ciemno brązowe włosy podobne do Ell ale rozpuszczone. Widać też ciemnozielony kołnierzyk. Można więc podejrzewać, że również nosi ciemnozieloną koszulę, beżowe spodnie i zielone pantofle. Tarcza z rzutkami sugeruje, że Ell również za nią nie przepada.

Niekanoniczne Edytuj

Są to żeńskie wersje niepojawiające się w odcinku, tylko wymyślone przez fanów.

Jennifer - żeńska wersja Jona. Najczęściej jest wyobrażana z jasnobrązowymi włosami, rozpuszczonymi bądź spiętymi i tak jak Jon z bardzo małymi, zupełnie czarnymi oczami. Ubiera się w niebieską koszulę z długim bądź krótkim rękawem, granatowe spodnie i pantofle w szachownicę. Prawdopodobnie z charakteru byłaby przeciwieństwem Tamary.

Marcelina - żeńska wersja Marka. Najczęściej jest wyobrażana z jasnymi blond włosami, rozpuszczonymi bądź spiętymi Tak jak Mark ubiera się w fioletowy golf z długim rękawem, ale tak jak Matilda zwykle je podciąga. Ma także błękitne spodnie i czarne pantofle. Prawdopodobnie z charakteru byłaby przeciwieństwem Matildy.

Paula - żeńska wersja Paula. Co ciekawe tam gdzie w Eddsworld są zdjęcia Paula, w Ellsworld są zdjęcia Sandry Rivals czyli animatorki odcinka Mirror Mirror, jednak nie jest ona jego żeńską odpowiedniczką.

Patricia - żeńska wersja Patricka. Najczęściej jest wyobrażana z brązowymi włosami, rozpuszczonymi bądź spiętymi. Zwykle jest u boku Pauli, tak jak Patrick u boku Paula.

Christina (Diwi) - żeńska wersja Diwiego. Najczęściej jest wyobrażana z ciemnymi blond włosami, rozpuszczonymi bądź spiętymi. Ubiera się w biały podkoszulek i na to błękitną kurtkę. Ma także ciemnozielone dzinsy i niebieskie trampki.

Christina Bingham (Złowieszcza reżyserka) - żeńska wersja Binga. Najczęściej jest wyobrażana z brązowymi włosami, rozpuszczonymi bądź spiętymi. Ubiera się w biały podkoszulek.

Lori - żeńska wersja Larrego. Najczęściej jest wyobrażana z ciemnymi blond włosami i także z opaską na oko. Ubiera się w czarny garnitur.

Męscy odpowiednicy Edytuj

Są to męscy odpowiednicy oryginalnych kobiecych charakterów.

Lauren - męska wersja Laurel. Najczęściej jest wyobrażany z wygoloną głową po bokach i z niebieskim irokezem. Ubiera się w purpurową bluzę z kapturem i szare dzinsy. Laurel ma różowe buty w serduszka i na obcasach, natomiast Lauren jako, że jest jej męską wersją ma najczęściej zwykłe brązowe trampki.

Ken - męska wersja Kim. Najczęściej jest wyobrażany z długimi, ale z krótszymi od Kim blond włosami i niebieskimi oczami. Zamiast czerwonego biustonosza nosił by czerwony sportowy podkoszulek i również spodnie koloru khaki oraz białe trampki.

Kyle - męska wersja Katyi. Najczęściej jest wyobrażany z krótkimi, ale na tyle długimi by móc je spiąć w kucyka, blond włosami i zielonymi oczami. Zamiast niebieskiego topu tak jak Katya, ma niebieską koszulkę, również z szarymi rękawkami i czerwonym "5" na środku i niebieskie spodnie w wojskowy wzór oraz białe trampki.

Staruszek - męska wersja staruszki. Najczęściej jest wyobrażany z siwymi włosami i w czerwonych okularach. Prawdopodobnie również byłby spokrewniony z "Eleną".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki