FANDOM

Matt SucksEdytuj

Jest to czwarty odcinek sezonu piątego. Występują w nim Matt, Tom i Edd.

FabułaEdytuj

Matt na halloween jest przebrany za różowego króliczka i zostaje ugryziony przez wampira. Idzie do domu, gdzie widzi Edd'a, którego oczywiście próbuje ugryźć. Próbuje podkraść się do niego, ale uderza się w lustro, gdyż wampiry się w nim nie odbijają. Matt ponownie próbuje podkraść się do Edd'a, ale ten odwraca się i stanowczo mówi: "Hej, najpierw kolacja i film pierwszy, kolego". Następnie udają się na film, gdzie Matt i Edd siedzą w kinie przy stole. Matt próbuje ponownie ugryźć Edd'a, ale on go ucisza ze względu na fakt, że Matt syczy. Będąc z powrotem w domu Matt widzi sylwetkę Tom'a, która siedzi przy komputerze w ciemnym pokoju. Matt podkrada się i gryzie go. Tom zapala światło za nim i pyta, dlaczego on gryzie stos czosnku. Usta Matta zaczynają się palić, a on gryzie czosnek. Tom zdaje sobie sprawę, że Matt jest wampirem, i pędzi, aby powiedzieć Edd'owi. Tom następnie konstruuje maszynę do wbicia kołka w wampirze serce. Gdy Edd zadaje pytania, czy jest to bezpieczne zostaje zabity przez to urządzenie. Tom postanowił, że sam też się zabije. Za chwilę Matt wchodzi do pokoju i zauważa przybitych do ściany Edd'a i Tom'a co go rozczarowuje. Wychodzi na dwór i mówi: "Cóż, przynajmniej na zewnątrz jest fajnie". Matt, z powodu przegrzania wybucha. Pozostają tylko jego czerwone, głębokie jak latarnia oczy. Po tym, można usłyszeć, jak mówi: "Cóż, przynajmniej Edd nie żyje", choć jest już martwy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki