FANDOM

Matt
Matt
Imię Matt
Płeć Mężczyzna
Data urodzenia 15 sierpnia 1989
Kolor włosów Rude
Bluza Fioletowa (na nią zakłada zielony płaszcz)

Matt - jest jedną z głównych postaci w Eddsworld. Głos podkłada mu jego realny odpowiednik Matthew Hargreaves.

WyglądEdytuj

Matt ma rude włosy zaczesane w górę, a jego szczęka jest charakterystycznie prostokątna. Ma na sobie ciemno szarą koszulkę z białym napisem "I ❤ M@". Na koszulkę ma założoną fioletową bluzę oraz zielony płaszcz. Nosi jasnoniebieskie jeansy i trampki.

CharakterEdytuj

Matt jest narcyzem i egoistą. Troszczy się wyłącznie o swój wygląd i najbardziej na świecie zależy mu na jego zdjęciach. (W odcinku "WTFuture" musiał wybrać jedną, najważniejszą rzecz. Wybrał jeden z obrazów ze swoją podobizną). Ma wieczny bałagan w pokoju, ponieważ nigdy nie znajduje czasu na sprzątanie, kiedy zajmuje się wyłącznie sobą. (W odcinku "Date Night" podczas jego retrospekcji dowiadujemy się, że trzyma on w pokoju nawet radioaktywne chemikalia, które zmutowały mu skarpety). Posiada swoją ogromną kolekcję "oryginalnych zabawek" składającą się głównie ze śmieci znalezionych przypadkowo na ulicy. Matt nie jest zbyt inteligentny. (Nawet intro Eddsworlda'a porównało jego poziom intelektu do szafki kuchennej.) Często używa mądrych słów, których znaczenia prawdopodobnie sam nie zna. Mimo, że jest zazwyczaj wesołą i spokojną postacią, to w drugiej części odcinka "The End" wpadł w szał po tym jak Tord zniszczył ich dom. Zaczął klikać w przypadkowe guziki na panelu kontrolnym gigantycznego robota robiąc tym samym krzywdę Tordowi i mszcząc się za dom, przyjaciół i za swoją twarz. Wpada w zachwyt za każdym razem, gdy ktoś go komplementuje. (W odcinku "Space Face" osiągnął ogromny poziom samozachwytu, kiedy Tom powiedział mu, że jest fajny).

Wersja z "Mirror Mirror"Edytuj

Matilda
Latest?cb=20161127181524&path-prefix=es
Przeciwieństwo: Matt
Głos: Alice Ann Stacy
Przyjaciółki: Ell i Tamara
Wersją Matta z odcinka "Mirror Mirror" jest Matilda. Ubiera się podobnie do Matt'a i ma niemal identyczny charakter. Matilda w pewnym momencie odcinka krzyczy "Not the vase!" (Tylko nie wazon!) co jest nawiązaniem do Matta krzyczącego "Not the face!" (Tylko nie twarz!)

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy był mały, dał niedźwiedziowi Shot Guna przez co ten zastrzelił ojca Toma. (Fun Dead)
  • Nie lubi lodów, uważa że są zimne i bolą go od nich zęby
  • W odcinkach Zombeh attack 1,Zombeh attack 2 oraz Zombeh attack 3 Matt został ugryziony przez zombie, przez co stał się jednym z nich
  • W odcinku "Matt sucks" został ugryziony przez wampira, przez co sam się w niego zmienił.

Matt 1
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.