FANDOM

Ghost Jon.png

Jon po śmierci jako duch w ostatniej scenie z The End (Part 2)

Jon jest sąsiadem Edda, Toma i Matta oraz przyjacielem Eduarda i Marka. Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Hammer & Fail (Part 1) a ostatni w The End (Part 2) gdzie też zginął, zabity przez Torda

Wygląd Edytuj

Jon wygląda bardzo podobnie do Toma, ale z pewnymi różnicami. Również nie ma normalnych oczu, a zupełnie czarne, ale mniejsze od Toma. Ma jasnobrązowe oklapłe włosy i ubiera się w ciemnoszary podkoszulek i na to niebieska koszule (czasami podciąga w niej rękawy). Nosi granatowe spodnie i pantofle w szachownice.

Osobowość Edytuj

Jon jest przeciwieństwem Toma. Jest słodki i głupiutki (pod pewnym względem nawet podobny do Matta), jednak mimo tej uroczej natury - jest alkoholikiem, tak jak Tom, ale w przeciwieństwie do niego, ma obsesje na punkcie dietetycznego smirnoffa, którego Tom z kolei nienawidzi. Również posiada swojego pluszowego misia o nazwie "Jonee Bear" i ma keydboard o imieniu Susie, co jest nawiązaniem do gitary Toma - Susan. Mimo, że Edd i Eduardo się nienawidzą, on i Tom są tak właściwie sobie całkowicie obojętni, a dochodzi miedzy nimi do rywalizacji tylko dlatego, że Tom jest po stronie Edda, a Jon po stronie Eduarda, przez którego mimo to jest poniżany za swój brak inteligenci, ale jak widać w odcinku The End (Part 2) zależy mu na nim. Z Markiem natomiast ma rzadkie interakcje, więc ich dokładne relacje nie są znane.

Ciekawostki Edytuj

  • Po opublikowaniu The End (Part 2) Eddie Bowley - jego aktor głosowy, pożegnał się z Jonym nazywając go "Słodkim księciem" co było nawiązaniem do odcinka Saloonatics.
  • Wierzy w syreny i myśli, że Laurel nią jest.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki