FANDOM

Eduardo
EduardoHF.png
Imię Eduardo
Płeć Chłopak
Kolor włosów Ciemny Brąz
Koszula Ciemno Zielona

Eduardo - jest sąsiadem Edda, Matta i Toma. Mieszka ze swoimi przyjaciółmi, Markiem i Jonem. Pierwszy raz pojawia się w odcinku Hammer & Fail. Zajął on drugie miejsce w konkursie na różne prace stylistyczne, natomiast Edd zdobył pierwsze, dlatego są wrogami (zostało to pokazane w odcinku PowerEdd, który został wydany w 2014 roku 31 grudnia ).

Wygląd Edytuj

Nosi ciemnozieloną koszulę z kołnierzem oraz podobnie jak Edd, oliwkowe spodnie i zielone trampki. Ma średniej długości ciemnobrązowe włosy oraz dziewiczy wąs.

CharakterEdytuj

Eduardo w odróżnieniu od Edda lubi dietetyczną colę i nienawidzi zwykłej. Ma kolegów Marka i Jona którzy wydają się być podobni do Matta oraz Toma. Lubi patrzeć jak przydarza im się coś złego.

Ciekawostki Edytuj

Fem!Eduardo.jpg

Prawdopodobnie zdjęcie "Eleny"

  • Eduardo pojawił się w trzech oficjalnych komiksach Edssworld.
  • Kiedyś był w związku z Laurel.
  • W Hammer & Fail wyszło na to, że powodem jego rywalizacji z Eddem, było pomylenie Coca-coli Edda z dietetyczną coca-colą Eduarda, jednak w odcinku PowerEdd wyszło na jaw, że ich rywalizacja zaczęła się gdy Edd wyśmiał Eduarda przy wszystkich po wygraniu z nim konkursu plastycznego jak byli mali.
  • Ma czarnego pieska o imieniu "Dingo" co jest nawiązaniem do kota Edda - Ringo
  • Kiedy Ell chowa się przed Dazeemem, nad jej głową widać tarcze do rzutek, a do niej przypięte zdjęcie jakiejś dziewczyny. Najprawdopodobniej była to żeńska wersja Eduarda. Przez fanów postać ta została nazwana "Elena".
  • W odcinku The End (Part 2) zostało potwierdzone, że staruszka z odcinka "WTFuture" jest babcią Eduarda.

GaleriaEdytuj

250px-EduardoHF.png
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki