FANDOM

Eddsworld Halloween Special - specjalny, halloween'owy odcinek Eddsworld wydany w 2007 roku. Bohaterami pierwszoplanowymi w tym odcinku są Edd, Tom, Matt oraz Tord.

OpisEdytuj

Cała czwórka bohaterów siedzi na sofie w pokoju przed telewizorem. Edd i Tord grają w grę, Matt się nudzi, a Tom czyta gazetę. Edd w grze jest pozytywnym bohaterem, natomiast Tord porusza się postacią psychopaty. Kiedy ten chce zaatakować postać Edd'a, zostaje zabity przez miażdżącą broń, co świadczy o wygranej Edd'a.

Nagle scena z gry zaczyna mieć miejsce w rzeczywistości, bo niespodziewanie do domu chłopaków wchodzi... psychopata! Na jego widok cała czwórka wpada w krzyk i zaczyna uciekać przed nim. Bohaterowie chowają się za ścianą, a w ich stronę zostają rzucone siekiery. Kiedy Tord pyta Edd'a, czy jest już bezpiecznie, ten odwraca głowę w ich stronę, odpowiada negatywnie i... umiera, gdyż okazuje się, że jedna z siekier przecięła mu głowę.

Od razu po tym widoku reszta bohaterów ucieka przed zabójcą. Postanowili się zakamuflować. Matt ukrył się za firanką, Tom udaje lampę, a Tord udaje portret z ramce. Psychopata przygląda się temu ostatniemu, jednak on skrytnie uciekł za jego plecami.

Kiedy Tord spotyka się z Tom'em, ten drugi dostaje śmiertelny cios w plecy nożem, jednak zanim ginie zaczyna narzekać na tą sytuację. Na ten widok Tord ucieka i dołącza do Matt'a.

Matt wchodzi do kryjówki, a Tord wchodzi za nim jednocześnie wyrzucając Matt'a z kryjówki. Kiedy wygląda na to, że Matt zginie jako trzeci, ten broniąc się uderza nogą w "czułe miejsce" psychopaty, jednak bohater cofając się spadł ze schodów ciężko się raniąc.

Tord cały czas jest w kryjówce, jednak zabójca wchodzi z drugiej strony, zmienia siekierę na dzidę i zadaje bohaterowi śmiertelne wbicie w gardło.

Po tych wydarzeniach morderca czyści swoją siekierę, jednak ktoś nagle bierze jego maskę i puszcza ją dając mu mocne uderzenie. Tym kimś okazuje się Edd, a tak naprawdę, to jest duch Edd'a. Do niego dołączają dusze Tom'a i Tord'a. Brakuje jeszcze Matt'a, który wciąż żyje, jednak i on umiera na zawał serca widząc dusze swoich przyjaciół. A jak umarł, to duchowo dołączył do reszty.

W ramach zemsty za śmierć chłopaki wrzucają zabójcę do wody, choć nie do końca cel został osiągnięty. Jednak wystarczył, żeby negatywny bohater zmarł. Nagle okazuje się, że jego dusza chce się zemścić za śmierć. Pewnie teraz wydarzyłyby się makabryczne sceny, jednak to wszystko przerywa... pułapka na duchy należąca do Ghostbusters. Wszystko kończy się wpadnięciem wszystkich dusz do pułapki.

WideoEdytuj

Eddsworld - Eddsworld Halloween Special05:01

Eddsworld - Eddsworld Halloween Special

Eddsworld Halloween Special

Więcej z Fandomu

Losowa wiki