FANDOM

Kto? Co?

Edd Gould (w prawdziwym życiu)
Edd2.jpg
Imię Edd Gould
Płeć Chłopak
Wiek 27 lat
Przyjaciele Tom, Matt i Tord
Kim jest/był Animatorem
Edd - jest jednym z głównych bohaterów Eddsworld. Jego realnym odpowiednikiem oraz dubbingerem jest Edd Gould, twórca całej serii (Urodzony 28 października 1988 roku zmarły 25 marca roku 2012 na raka, więcej szczegółów w odcinku Edd vs Cancer). (☀https://www.youtube.com/watch?v=JO0EpsreDls) Mimo to że Edd umarł to jego przyjaciele (Tom i Matt) postanowili że Edd w serialu nie umrze i dalej kontynuowali Eddsword. Bo jak mówili Edd by tak chciał.

WyglądEdytuj

Edd ma średniej długości brązowe włosy. Zazwyczaj ubrany jest w zieloną bluzę, pod którą zakłada biały T-shirt z napisem "Smeg Head", zielone trampki i beżowe spodnie.

CharakterEdytuj

Edd jest miłośnikiem coli i bekonu. Jest spokojnym i opanowanym liderem grupy, a także artystą i komputerowcem. Jako jedyny prowadzi samochód (nie licząc Torda który odjeżdża w jednym z odcinków). Co ciekawe w odcinku Matt Sucks wyszło na jaw, że prawdopodobnie jest biseksualny.

Inne formy Edd'aEdytuj

  • Future Edd - Edd z przyszłości. Przybył do teraźniejszości, gdyż cola była zakazana na świecie i chciał zabić swoje ego by uniknąć ponurej przyszłości.
  • Sir Edd, Eddius, Edison, Eddins, i Ed'g - przeszłościowe ega Edd'a.
  • Eddie - amerykańska parodia Edd'a.
  • Ell - żeńska forma Edda

GaleriaEdytuj

41798 116686828353179 17372 n.jpg
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki