FANDOM

Odpowiednik w prawdziwym życiu: Edd Gould ([*]) Rok urodzenia; 1988 Główny bohater z Eddsworld.

WyglądEdytuj

Edd ma średniej długości brązowe włosy. Zazwyczaj ubrany jest w zieloną bluzę, pod którą zakłada biały T-shirt z napisem "Smeg Head", zielone trampki i beżowe spodnie.

CharakterEdytuj

Edd jest miłośnikiem coli. Jest liderem grupy, a także artystą i komputerowcem. Jako jedyny prowadzi samochód (nie licząc Torda który odjeżdża w jednym z odcinków).

Prawdziwe życieEdytuj

Jego realnym odpowiednikiem oraz dubbingerem jest Edd Gould, twórca całej serii (Urodzony 28 października 1988 roku zmarły 25 marca roku 2012 na białaczkę. (☀https://www.youtube.com/watch?v=JO0EpsreDls). Po śmierci Edda Goulda jego rodzina poprosiła Toma Ridgewella - jego przyjaciela, podkładającego głos Tomowi oraz mającego duże znaczenie podczas robienia odcinków od 2004 do 2016 - aby kontynuował serię na życzenie Edda przed śmiercią.

Edd Gould (w prawdziwym życiu)
Edd2
Imię Edd Gould
Płeć Chłopak
Wiek 27 lat
Przyjaciele Tom, Matt i Tord
Kim jest/był twórca Eddsworld

Inne formy Edd'aEdytuj

  • Future Edd - Edd z przyszłości. Przybył do teraźniejszości, gdyż cola była zakazana na świecie i chciał zabić swoje ego by uniknąć ponurej przyszłości.
  • Sir Edd, Eddius, Edison, Eddins, i Ed'g - przeszłościowe ega Edd'a.
  • Eddie - amerykańska parodia Edd'a.
  • Ell - żeńska forma Edda

41798 116686828353179 17372 n
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.