FANDOM

25ft under the seat - odcinek Eddsworld ukazany w 2008 roku. W rolach głównych występują Edd, Tom, Matt i Tord (po raz ostatni, tylko na początku).

OpisEdytuj

Odcinek zaczyna się przykrym wydarzeniem: Tord pakuje swoje rzeczy do samochodu i odjeżdża od swoich kolegów, dając nam do zrozumienia, że bohater właśnie opuszcza serial. Przy okazji potrąca Tom'a.

Po czołówce dochodzi do kolejnego złego wydarzenia: Matt będąc w łazience spuścił toaletę. Sęk w tym, że razem z wodą odpłynęły klucze otwierające lodówkę chłopaków. Aby je odzyskać bohaterowie zamierzają dostać się do nich tym samym sposobem, jak je stracili - poprzez toaletę. Żeby nie zginąć w wodzie cała czwórka trójka nakłada na swoje głowy słoiki.

Gdy podróż kanałami dobiega końca bohaterowie odkrywają coś zdumiewającego: pod wodą istnieje najprawdziwsze miasto! Jednak zamiast zachwycać się miastem od razu zaczynają szukać swojej zguby. Okazuje się, że klucze skończyły jako nowy zabytek do morskiego muzeum. Chłopcy wchodzą do środka i wraz z grupą turystów idą za przewodnikiem. Kiedy w końcu grupa omija zgubę nastolatków, ci od razu ją zabierają. Jednak nie przewidzieli jednego: że pod wodą też działa monitoring...

Od razu po incydencie zaczyna się masowa pogoń za bohaterami. Żeby nie zostać przyłapanym chłopaki tworzą kamuflaż. Mimo, że efekt końcowy pozostawia wiele do życzenia, to udaje im się przejść przez grupę policjantów nie zwracając na siebie uwagi.

Nastolatkowie docierają do kolejnego zabytku. Kiedy Tom podpiera się o szklaną ścianę, ta zaczyna pękać. O dziwo ta się rozbija wyjątkowo późno. Na domiar złego - przez ten incydent uwalnia się morski potwór. Kiedy ten chce uderzyć Tom'a, to jemu przechodzi całe życie przed oczami. Kiedy w końcu Tom zalicza uderzenie od monstrum, Edd i Matt zaczynają uciekać, jednak zostają przyłapani przez wodną policję.

Ostatecznie cała trójka zostaje skazana na śmierć poprzez przywiązanie do ich gardeł balonów, co miało spowodować, że oni wyjdą na brzeg i się uduszą (ryba bez wody nie przeżyje). Właściwie zaczynają już się między sobą żegnać. Jednak oni wciąż są ludźmi, więc na ich szczęście nie giną. Jednak po tym fakcie wszystkie szczere słowa poszły w zapomnienie.

CiekawostkaEdytuj

  • To ostatni odcinek z udziałem Tord'a.

WideoEdytuj

Poniżej znajduje się oryginał:

Eddsworld - Eddsworld - 25ft under the seat08:07

Eddsworld - Eddsworld - 25ft under the seat

25th under the seat (ENG)