FANDOM

Pewnie wielu może się zdziwić,jednak ta teoria wcale nie jest bezpodstawna. Tak naprawdę Gacuś,ukochany zwierzaczek Spongeboba to chłopiec który jest seksualnym niewolnikiem tej niby sympatycznej gąbki. Zobaczmy,jak go traktuje. Traktuje go jak normalnego kotka (chociaż widzi go jako ślimaka). Karmi go,myje,Gacuś ma nawet posłanko z gazet obok łóżka Spongeboba. Mimo wszystko,Gacuś czasem zdaje się zachowywać jak człowiek. Bywa zazdrosny,kiedy się zakochał w innej ślimaczycy to potrafił się za nią uganiać i walczyć o nią jak normalny facet,ratował imponująco swojego właściciela z opresji np. przed nowym zwierzaczkiem,który okazał się być potworem,który próbował zgwałcić Sponeboba jak w jakimś hentai. Tylko że Gacuś (czy inaczej Gary) to tylko wyobraźnia gąbki. Tak naprawdę to jest dziecko które Sponge porwał z wózka na ulicy kiedy jego matka była czymś zajęta i tak go wychowywał,by samo dziecko myślało,że jest ślimakiem. I mu się to udało. Było niczego nieświadome,więc Kanciastoporty wykorzystywał go seksualnie. Widzimy więc,że nasz bohater jest tak naprawdę pedofilem i jeszcze zoofilem,którego podniecają ślimaki,dlatego też sobie to biedne dziecko wyobraża w taki sposób. Wstawiam też obrazek przedstawiający Gacusia pod jego prawdziwą postacią.